četvrtak, 4. prosinca 2014.

Instapost~ 11. mjesec (2.dio)

Bok cure! Stigao nam je i 12. mjesec, a još malo i Božić i Nova godina! Ne mogu vjerovati kako brzo je vrijeme proletilo. Kao da je jučer bio prvi mjesec i početak 2014. godine. Kad ono... 2015. je tik ispred nas! :)

Ovaj post vam donosim kasnije nego što je planirano. Kao što znate, razbolila sam se i to mi je u potpunosti poremetilo planove. No što je tu je, sad sam zdrava i jedva čekam da se vratim svom rasporedu! :) Za početak ćemo krenuti sa Instapostom i drugim dijelom 11. mjeseca! Ovaj put neće biti puno slika, malo za promjenu! :) Ili se to meni čini da nije puno slika!? :D


Kao što sam spomenula, polovicu 11. mjeseca provela sam bolesna u krevetu, no zahvaljujući stvarčicama prikaznim u ovom postu, preživjela sam i to! :) Kao što sam rekla, kave se ne odričem nikad pa čak ni kada sam bolesna i s temperaturom 39. Ah, jednom se živi. A kad sam se već odrekla cigareta, barem si mogu kavu ostaviti. :)

A photo posted by Mona (@cateyemakeup) on

A photo posted by Mona (@cateyemakeup) on

Počela sam i sa čitanjem knjiga, no kako sam počela tako sam i stala. Jednostavno nisam imala snage zbog prehlade, ali sad kad mi je bolje, vjerujem da ću se brzo vratiti čitanju. :) Inače, čitanje je jedna od mojih najdražih aktivnosti i nema mi većeg gušta od tople dekice i dobre knjige. Ako imate kakav prijedlog za dobru knjigu, tipkajte mi!

A photo posted by Mona (@cateyemakeup) on

Cijelo vrijeme mi je društvo pravila jedna malena mrvica! Mislim da već svi znate na koga mislim! :) Nažalost, i Timica je bio bolestan, no sad je sve ok. :)

A photo posted by Mona (@cateyemakeup) on

A photo posted by Mona (@cateyemakeup) on

A photo posted by Mona (@cateyemakeup) on

Papala sam i finuu čokoladu, naravno riječ je o Milki Tuc! Još uvijek obožavam slatko-slanu kombinaciju, tako da je ova Milka pun pogodak.

A photo posted by Mona (@cateyemakeup) on

Drugu polovicu 11. mjeseca obilježile su i mirisne svijeće! Pokupovala sam hrpu mirisnih svijeća i napravila zalihu za zimu! :) Ne sumnjam da ću ih kupiti još iako ih imam i previše. :)

A photo posted by Mona (@cateyemakeup) on

Za promjenu sam posjetila i McDonald's kojeg je u biti ne volim, ali sam jedne večeri imala strašnu želju posjeti nešto od tamo. :) To će mi biti dosta za otprilike pola godine, :) Iako moram priznati da je bilo finoo, no po običaju, čim sam pojela sve bilo mi je muka. :(

A photo posted by Mona (@cateyemakeup) on

Pisala sam i shopping liste i uživala u raznim časopisima! :) Shopping lista mi se poprilično povećala, a bome i wish lista! :) Ne znam samo tko će to sve financirati. Nego, jesam ja jedina koja pred Božić ima ogromnu potrebu kupovati? Jednostavno želim sve i sve mi se sviđa i sve moram imati. :)

A photo posted by Mona (@cateyemakeup) on

Gledala sam i kuharice te smišljala koje Božićne kolače ove godine napraviti! :) Mama i ja pravimo zajedno kolače svake godine i to mi je uistinu draga tradicija! Jedva čekam ovogodišnje kolačiće. :)

A photo posted by Mona (@cateyemakeup) on

I za kraj, budući da je mojoj mami rođendan, jedna prigodna! Volim te mama. :*

A photo posted by Mona (@cateyemakeup) on

Kako ste vi proveli ostatak 11. mjeseca? Jeste li uzbuđene zbog Božića i Nove godine? Kakve kolače imate u planu praviti za Božić?

Broj komentara: 8:

  1. Ma Timi je presladak!Prava mala mrvica:-)Ja obozavam 12.mjesec i blagdansko raspolozenje i ugodaj,svi su nekako veseliji i sretniji,nema onih namrgodenih lica...Ukrasen grad,lampice,bozicni koncerti,kuhano vino,ja bi da je tako cjele godine:-)I ja pomalo radim listu sastojaka koji ce mi trebati za kolace i keksice,a slazem i wishlistu,hahaha...I ja sam kao ti,imam ludu potrebu stalno nesto kupovati i sebi i drugima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kaže Timi hvala! :D

      Upravo to, opisala si baš sve što ja volim! :) 12. mjesec je uistinu divan. Ne možeš ga ne voljeti. :)

      Izbriši
  2. Kolače uopće ne jedem,ali volim ih vidjeti :D
    Al zato tu Milka cokoladu o-b-o-z-a-v-a-m!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ozbiljno? Mislim da si ti prva osoba koja mi je rekla da ne jede kolače! :D
      Ah Milka, nju svi vole! :)

      Izbriši
  3. Bolesno polovicu jedanaestog mjeseca uzas zivi,a sutra se selim u zg i pocinjem novi zivot sa mojom ljubavi i mojim Princ Leom (mačak od 4. mj, ljubav mala) pa presretna,ko i ti zdrava napokon,jedva cekam Bozic,kolacice raditi i gledati sretna lica po ulicama,snijeg..ma cijeli 12. mj. još više jer sam se opskrbila kozmetikom,preparativom dekorativom ma sigurno za 3 mj. ali necu izdrzat haha,i mirisnim svijecama naravno <3 E, a ja sam se odlucila na pitu od limuna obavezno da je probam napraviti za Bozic,ko one divne kremaste americke limunove pite! A misli mi okupiraju i neki divni pokloni za dragu osobu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da si jako sretna! :) Uživaj u zajedničkom životu sa dragim i vašom malenom mrvicom! <3
      12. mj je baš divan! Još kad bi bilo malo snijega.... :D

      Pita od limuna? Recept, pliz! :D

      Izbriši
  4. Također, kava i kada sam bolesna :D Nema tu pravila!
    E znaš šta, još na instaću si me zainteresirala knjigom jer budimo realni Nora rulz, a knjige su mi spas u zadnje vrijeme! :*
    xo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je! Kava uvijek. :D

      Nisam još cijelu knjigu pročitala, ali za sad mi je odlična. Ako voliš Noru, biti će i tebi, sigurna sam. :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...